wtorek, 10 lutego 2015

,,Po Igrzyskach"

Ladies and Gentelmen!
Za pewne znacie serię pisaną przez fanów igrzysk pt. ,, Po Igrzyskach". Otóż ja również ją rozpoczynam!
Mam w zanadrzu parę rozdziałów, które zamierzam publikować raz w tygodniu.
Oczywiście pojawią się też opisy postaci lub recenzje filmu, książki- czyli tak jak było do tej pory.
Ja jako osoba kreatywna nie lubię wrzucać postów bez większego zaangażowania, także...leci zdjątko


Pisałam, że w filmie pocałowali się 1 raz, a tu proszę 30 razy na minutę XD

 
May the odds be ever in your favor!

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Już nie mogę się doczekać! Wrzuć coś jak najszybciej możesz. Chyba, że jeszcze nic nie napisałaś - w co szczerze wątpię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież napisałam, że mam w zanadrzu parę rozdziałów ;)

      Usuń
  2. A tak w ogóle to muzyka w tle bardzo się dopasowuje do tematyki bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Wiem, że Wam się nie chce komentować moich postów, ale tylko i wyłącznie dzięki temu mogę się dowiedzieć co o nich sądzicie, proszę poświęćcie tę chwilę.
Doceniam to, iż w ogóle to jesteś, jednak proszę zastosuj się do poniższych reguł:
**Czytasz- komentujesz, :D
**Jeżeli chcesz coś skrytykować, to podaj argumenty,
**Nie maskuj głupoty wulgaryzmami,
**Baw się dobrze!