wtorek, 25 sierpnia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD.

Ladies and Gentelman!
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award, przez Julię. [<-----klik :3]
Otóż, muszę odpowiedzieć na pytania... :DDD
Cóż za niefortunny pech. xD

Pytania od Julii:
 

Chciałabyś cofnąć czas?
 
Nie za bardzo. ;)

Polecasz innym z tobą przyjaźń ?


Raczej tak, uważam, że jestem dobrą, empatyczną osobą. Ale musisz się spytać moich koleżanek. xD

Kto robi zdjęcia do ciebie na bloga?

Oczywiście kamerzyści z planu Igrzysk, bo kto inny?!

Umiesz jeść pałeczkami chińskimi ?
Oczywiście! Co Niedzielę jadam pałeczkami obiad. :3

Ulubiony serial?

Łohohohoho... Chyba Gra o Tron. :3
Grasz w gry komputerowe oprócz ''The Sims'' ?

Gram, ale nie będę ich wymieniać, bo chyba nie chcemy rozprawki, prawda? :D

Ulubione miasto, w którym byłaś ?

 Zakopane. ;3 A ulubione miasto w którym NIE byłam, to Burbank, bo Joshy. xDD <3


Włosy do pasa, średnie czy krótkie ?

 
 Średnie

Po co prowadzisz bloga ?
 
Nie mogłam się pogodzić, z tym, że już nigdy nie przeczytam/ zobaczę romantycznych scen Katniss i Peety. <3 :3
A tak poza tym jestem ogrooooooomną fanką IŚ. :3 :D  

Boisz się robaków ?

Tylko japonków.

Ulubiona bajka z dzieciństwa ?

 
OMG... Jedna? Ja kocham wszystkie, ale jeżeli miałabym wybrać to słonik Bambik, czy coś xDD
 
 
MOJE PYTANIA
 
1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
 
2. Jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka?
 
3. Jaki jest Twój ulubiony piosenkarz/ piosenkarka/ zespół?
 
4.Lubisz papier ścierny?
 
5.Zawuażyłaś/eś, coś dziwnego w tych pytaniach?
 
6. Jaki jest Twój ulubiony film?
 
7.Malujesz?
 
8.Lubisz zasłony?
 
9.Jaka jest pierwsza rzecz która przyszła Ci na myśl? W tej chwili. Tak, w tej.
 
10. Masz własną piekarnię?
 
11. Czy czytałaś/eś moje opowiadanie? :3
 
 
 
NOMINUJĘ
 
 
 
 
 
 
 
 
8. http://gabibloguje.blogspot.com/

9. Niestety muszę złamać zasadę i nie nominować jedenastu osób, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. :/

10.

11.
 
 
Zdjęcie dla (mojej xD) uwagi.
 
Tak, tak, dobrze widzicie, post niestandardowo we wtorek. :3
Tylko dlatego, że wróciłam wcześniej i prawie nie byłam aktywna. :D
 
And may the odds be ever in your favor! :*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiem, że Wam się nie chce komentować moich postów, ale tylko i wyłącznie dzięki temu mogę się dowiedzieć co o nich sądzicie, proszę poświęćcie tę chwilę.
Doceniam to, iż w ogóle to jesteś, jednak proszę zastosuj się do poniższych reguł:
**Czytasz- komentujesz, :D
**Jeżeli chcesz coś skrytykować, to podaj argumenty,
**Nie maskuj głupoty wulgaryzmami,
**Baw się dobrze!