środa, 14 stycznia 2015

Film

Ladies and Gentelman!O to nadszedł moment , w którym będę się wyżalać po obejrzeniu ,,Igrzysk Śmierci"Film miał dużo braków i nie zadbali o szczegóły, a ja-jako wielka fanka igrzysk :D-musiałam je odszukać. (Uwaga: nie które sytuacje nie mogły być pokazane, aczkolwiek ja je chciałam zobaczyć)
1.Katniss ma niebieskie oczy- powinna mieć brązowe/ciemne
2.Peeta ma czarne oczy-powinien mieć niebieskie.
3.Peeta nie miał ,,zmienionej" nogi.(zakażenie wdało się za daleko i musiał mieć odciętą.)
4.Katniss nie zostawiła Peety gdy uciekali przed zmiechami.
5.Zmiechy nie powinny wyglądać jak psy.
6.Peeta nie narysował krzyżyka krwią na ręce Katona tylko nakreślił palcem.
7.Katniss spała z siostrą na jednym łóżku , a w filmie mają oddzielne pokoje.
8.Nie ma Veni.
9.Kosogłos nie miał strzały pod/przy nogach.
10.Katniss nie zraniła Peety po usłyszeniu o tym, że ją kocha.
11.W książce Peeta i Katniss pocałowali się 10 razy, a w filmie 1. :( (Nie, ja wcale tego nie liczę :D )
12.Gdzie podarunki od Haymitch'a?
13.Katniss nie uśpiła Peety syropem.
14.Coś jeszcze przegapiłam? :D

I niech los zawsze Wam sprzyja!
 

 

 

1 komentarz:

  1. Tak rzeczywiście wiele sytuacji w filmie przeoczyli, a były one czasem dość istotne. Niestety filmy na podstawie książek takie właśnie są. Denerwują osoby, fanów, którzy przeczytali prawdziwą wersję w formie książki.

    OdpowiedzUsuń

Wiem, że Wam się nie chce komentować moich postów, ale tylko i wyłącznie dzięki temu mogę się dowiedzieć co o nich sądzicie, proszę poświęćcie tę chwilę.
Doceniam to, iż w ogóle to jesteś, jednak proszę zastosuj się do poniższych reguł:
**Czytasz- komentujesz, :D
**Jeżeli chcesz coś skrytykować, to podaj argumenty,
**Nie maskuj głupoty wulgaryzmami,
**Baw się dobrze!